• Avtentično vodenje – zlati standard vodenja v svetu v dobi inovativnosti

    »Let me start with what I believe to be good leadership traits that resonate for me. I appreciate people who are authentic. They are just who they are,« sklene Jensen Huang, CEO NVIDIA, best-performing CEO na svetu v letu 2019 po rangiranju ugledne Harvard Business Review. »Današnji najuspešnejši vodje so avtentični vodje,« citira vodilna univerza Harvard, ki je avtentičnost označila kot zlati standard vodenja že v letu 2015. Še več, tudi v letu 2019 je vodilna znanstvena revija na svetu za področje managementa, Academy of Management Annals, avtentično vodenje opredelila kot naraščajoči družbeni trend in (še vedno) prevladujoči zlati standard vodenja v inovativnih organizacijah (Cha et al., 2019). Vodje, ki ga sledilci/zaposleni zaznavajo kot avtentičnega, bodo uspešnejši. Številne raziskave so v zadnjih dveh desetletjih preučevale vpliv avtentičnega vodenja na izide na ravni posameznikov, timov in organizacij. Naj jih izpostavimo le nekaj – avtentično vodenje pozitivno in neposredno vpliva na uspešnost, zavzetost, pripadnost, dobro počutje pri delu, identifikacijo z vodjo, inovativnost, znižuje raven stresa v timu, ena zadnjih raziskav v ugledni reviji The Leadership Quarterly (Weiss et al., 2018) pa je potrdila, da avtentično vodenje vpliva pozitivno na zdravje in dolgoživost vodje samega.

    Kaj torej je avtentičnost? Kaj je avtentično vodenje? Da bi podali odgovor, moramo vedeti, kaj avtentično vodenje ni! Znanost je pri tem jasna, govorimo o psevdotransformacijskem vodenju kot nasprotju avtentičnega vodenja, kjer vodja govori in dela eno, v svojih misli in v zakulisju pa, ko ga sledilci ne vidijo, počne drugo ter tako pri sledilcih vzbuja lažne občutke z namenom doseganja lastne koristi. Avtentično vodenje je torej vodenje v skladu s svojo lastno osebnostjo, vrednotami, etičnimi načeli, prepričanji, integriteto in obenem širjenje teh vrednot z etičnim delovanjem kot vzorom za zaposlene v organizaciji ter spodbujanje njihove osebne in strokovne rasti (Dimovski & Penger, 2009). Zato potrebujemo moralne in etične vodje, ki gojijo zaupanje zaposlenih, jih opolnomočijo in skupaj stremijo za cilji, ki imajo zanje smisel. Zaupanje v avtentičnem vodenju razumemo kot olje v motorju, brez katerega ta ne more delovati.

  • Prof. dr. Sandra Penger, redna profesorica, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani

    Sandra Penger ima 22 let delovnih izkušenj v visokošolskem izobraževanju in raziskovanju. Ukvarja se s preučevanjem managementa in vodenja, predvsem z raziskovanjem avtentičnega vodenja, naprednega managementa v visokotehnoloških, inovativnih podjetjih in psihologije vodenja. Je redna profesorica za področje managementa in organizacije na dodiplomskem in podiplomskem študiju na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

Sandra Penger
Govorci

Na NetPRO 2020 so bili z nami

Domen Rozman

Domen Rozman

idejni vodja Dunking Devils Obstaja ena prava smer. Navzgor!
Iztok Vodičar

Iztok Vodičar

Lupit Pole d.o.o., direktor, solastnik in direktor razvoja Iz garaže v spalnico Jennifer Lopez
Matej Golob

Matej Golob

soustanovitelj in vodilni partner, CorpoHub Kako narediti top online dogodke in sestanke
Dr. Nana Šumrada Slavnič, LLM

Dr. Nana Šumrada Slavnič, LLM

vodja pravne službe pri Ekipa2 d.o.o. in Outfit7 Dodajanje vrednosti s strani podpornih dejavnosti – strokovni in "človeški" vidik
Petra Podlipnik

Petra Podlipnik

TSmedia, d.o.o., MBA, NLP Mojster Bodi 'bizi', a vseeno 'na izi'
Mihaela Leskovec

Mihaela Leskovec

TSmedia, d.o.o., Brand Manager Vstopite v Bizi prihodnost: kaj prinaša dan B
Vpliv komunikacije na LinkedInu – priložnosti in izzivi za podjetje

Okrogla miza: Vpliv komunikacije na LinkedInu – priložnosti in izzivi za podjetje

Moderatorka: Manca Korelc Sogovorniki: Simon Šketa, Telekom Slovenije Franci Pliberšek, MIK Celje Laura Smrekar, Competo
Galerija

Oglejte si utrinke z NetPRO 2020

Prijavite se

Prijava na NetPRO konferenco

  • 100 € Early Bird
  • POPUST: -30% za prijave
    do 31. 5. 2020
  • Celodnevna udeležba
  • Kava + zajtrk + kosilo
  • Networking
  • Prijavi se
  • 80 € Partnerji
  • POPUST: za stranke
    TSmedia, člane BIC, DMS in SOZ ter naročnike MM
  • Celodnevna udeležba
  • Kava + zajtrk + kosilo
  • Networking
  • Prijavi se
  • 150 € Redna cena
  • POPUST: /
     
  • Celodnevna udeležba
  • Kava + zajtrk + kosilo
  • Networking
  • Prijavi se
  • 200 € Skupinska
  • GRATIS: 2 + 1 gratis
     
  • Celodnevna udeležba
  • Kava + zajtrk + kosilo
  • Networking
  • Prijavi se
BONUS: 30% popust pri enkratni pripravi baze poslovnih subjektov TSmedia produktov (Bizi, itis.si, 1188.si). Velja za minimalni nakup baze v vrednosti 300 EUR, do 30. junija 2021.
NetPRO organizirata TSmedia in Business Intelligence Center
TSmedia BIC
Partnerji konference
Bizi Generali

Zepter Cana Royal Water Ipsilaw Odvetniška družba Kožuh
Medijski partnerji
Siol.net Planet TV Marketing magazin
Podporniki NetPRO konference
CorpoHub SOZ DMS Institute AAMI Balmy Telekom Slovenije Adriatic Slovenica Spirit Slovenia MGRT PROBIT Stroka Beto Munera 3 MIZŠ RS Evropski socialni sklad Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije Gea College Identiks Asbis Tehnološlki park Ljubljana Primorski tehnološki park AmCham Slovenia Unija XS Direktor Wild Bee Krona Plus Skupnost VSŠ Learn to work

© Vse pravice pridržane 2021. TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o. | Splošni pogoji