-
Največja napaka na poslovnem dogodku je zamujena priložnost – Triki in nasveti za učinkovitejše mreženje
Govorec: Boško Praštalo, Ekspert za mreženje in B2B prodajo, direktor Sellution
Katere so vaše šibke točke pri mreženju? Kako je videti vaš delovni teden z vidika prodajnih aktivnosti? V zadnjih treh letih je Boško Praštalo spoznal, da mreženje zahteva veliko časa, obenem pa prinaša nešteto prednosti. Koliko časa vi namenite mreženju in kakšne so vaše prednosti? Neposredne izkušnje v prodaji je pridobival kot direktor prodaje na Radiu Center, bussines developer v podjetju ePrvak in vodja prodajne mreže v največji turistični agenciji Kompas, kjer je skrbel za 12 poslovalnic. Tuja mu ni niti osebna prodaja končnim kupcem (B2C). Izkušnje je pridobil s trženjem infrardečih panelov, kjer je vodil tudi celotno prodajno ekipo od devetih do desetih tržnikov. Iz prve roke je spoznal vse oblike osebne prodaje, tako maloprodajo, osebno prodajo B2B kot osebno prodajo B2C.